Építsd fel személyes márkádat!

A LinkedIn segítségével

  • Emelkedj ki a tömegből
  • Emeld a vállalkozásod a következő szintre
  • Találd meg ideális ügyfeleidet
  • Találd meg azt a munkát, ami valóban a tiéd!
Miért a LinkedIn?A Workshopról

Személyes márkaépítő workshop!

Feltételezem számtalanszor szembejött már veled a neten a LinkedIn, esetleg beszéltél róla egy-egy ismerőssel vagy kollégáddal.

Talán már regisztráltál is egyszer, de nem igazán értetted vagy nem volt időd foglalkozni vele.

Pedig óriási lehetőségek rejlenek a LinkedIn profilépítésben amennyiben a profil megfelelően készül el, és némi odafigyeléssel folyamatosan karban van tartva.

Workshopunkon megtanulod hogyan építsd fel LinkedIn profilodat, hogy kiemelkedjen a többi közül és ideális ügyfeleid megtaláljanak.

„Bagoly Türmer János vagyok. Már több mint 10 éve használom a LinkedIn-t minden nap és számtalan új ügyfélre, üzleti kapcsolatra tettem szert a segítségével hazai és nemzetközi szinten. A workshopon ennek az évtizednek a tapasztalatait fogom megosztani veled, hogy hatékony legyen az idő, amit eltöltesz a LinkedIn-en, ki tudd használni a benne rejlő összes lehetőséget”

A LinkedIn kétségkívül a legnépszerűbb közösségi média üzleti felhasználók számára.

 

  • A felhasználók száma Magyarországon már meghaladta az 1 millió főt, akik az üzleti élet szinte minden területét képviselik és ez a szám napról napra nő.
  • A posztok 60-80%-a eljut a célközönséghez, ellentétben a Facebookon és az Instagramon megjelenő posztokkal.
  • A LinkedIn-en az emberek nyitottabbak az üzleti kapcsolatépítésre, hiszen ezért vannak itt, és nem veszik tolakodásnak, a hasznos tartalmakat és kapcsolatokat
  • Egy 2019-es felmérésben a LinkedIn lett a legmegbízhatóbb hálózat a közösségi oldalak közül.  (forrás: Business Insider).
  • A platformot használó vezetők 91%-a jelölte a LinkedIn-t első választásként, amikor szakmailag releváns tartalmat szeretnének látni.
  • A potenciális ügyfelek 52%-a tekinti a LinkedIn-t a legmegbízhatóbb oldalnak az online kereséseik során.
  • Ötből négy LinkedIn-felhasználó döntéshozó.

Személyes márkaépítésre a LinkedIn a legkézenfekvőbb megoldás.

Mi is az a LinkedIn?

A LinkedIn egy közösségi platform, kifejezetten üzleti és szakmai kapcsolatépítésre, amely jelenleg több mint 600 millió felhasználóval rendelkezik a világ több mint 200 országából, mint már említettem Magyarországon több mint 1 millió regisztrált felhasználó van.

Elsősorban vezetők, döntéshozók, vállalkozók használják kapcsolatépítés céljából.

Mondjuk úgy, hogy ez egy hatalmas rendezvény, ahol szinte az összes cég képviselője jelen van, de pezsgő helyett az egeret szorongatjuk, kézfogás helyett pedig üdvözlő szöveget írunk, aztán amennyiben egy-egy kapcsolatfelvétel megfelelően alakul, ez a valóságban is megtörténhet.

A LinkedIn olyan, mint a Facebook?

Igen és nem. Annyiban hasonlít, hogy kapcsolatokat gyűjtünk, de nem feltétlenül a mennyiség, annál inkább a minőség számít, hogy milyen jellegű a kapcsolat két felhasználó között.

Természetesen itt is profillal vagyunk jelen, ami lehet személyes és céges. Rendelkezik megszokott funkciókkal, mint a bejegyzésírás, külső tartalom megosztása, hirdetések indítása, ugyanakkor elsősorban professzionális és szakmai információk megosztására szolgál.

A cégvezetők 80%-a tartja megbízhatónak és hitelesnek az ott megjelenő cikkeket és bejegyzéseket, tehát a szülinapi torta, az elveszett kutya vagy a nyaralós szelfi itt nem javasolt posztolásra.

Kinek ajánlott a LinkedIn?

Lényegében mindenkinek ajánlott, aki dolgozik vagy dolgozni akar.

Elsősorban vállalati döntéshozóknak, közép- és felsővezetőknek, a KKV szektor képviselőinek, egyéni vállalkozóknak, hivatali alkalmazottaknak, munkakeresőknek, tulajdonképpen mindenkinek, aki szeretne szakmai kapcsolatokra szert tenni vagy megfelelő munkakört találni.

Ezen kívül remek SEO kiegészítő, a keresőrobotok is imádják ezt a platformot.

Munkakeresésre is használhatom a LinkedIn-t?

Igen.

Sok cég hirdet meg állásokat a LinkedIn-en és amennyiben megfelelően van kialakítva a profilod, a LinkedIn értesítést is küld ezekről, ezen kívül fejvadászok is előszeretettel böngésznek a platformon.

Ezért is rendkívül fontos, hogy bőséges, de releváns információkat töltsünk fel, megfelelő képet tegyünk fel, tehát a gyorséttermi gyakorlat és a csákós szülinapi szelfi nem feltétlenül szükséges vagy alkalmas a közlésre.

Miről fogunk tanulni a workshopon?

Minden olyan alapvető információt átadok, aminek köszönhetően hatékonyan tudod használni LinkedIn-t.

Egyszerű dolgoknak tűnnek ugyan, de hidd el, apróságon is elúszhat egy jó lehetőség.

Milyen témákról fogunk tanulni?

  • A tökéletes profil kialakítása

    • Megfelelő profilkép kiválasztása

    • Megfelelő háttérkép kiválasztása

    • Mit írjunk a „rólam” szekcióba és ez miért fontos?

    • Milyen és mennyi információt osszunk meg az előző munkahelyekről?

    • Mit és hogyan írjunk a tanulmányokról, végzettségekről?

    • Milyen készségeket, egyéb információkat soroljunk fel?

  • Hogyan kezeljük kapcsolatainkat, hogyan alakítsunk ki újakat?

  • Néhány jól bevált technika az ügyfélszerzésre.

  • Stratégiai ötletek.

  • Mi az az ajánlás és hogyan tudok szerezni?

    (Fizetési és lemondási feltételek)

Mennyibe kerül a LinkedIn workshop?

A Basic workshop másfél órás élő, interaktív előadás lesz a Zoom segítségével. Ezalatt megszerezheted a tudást ahhoz, hogy az alapvető beállításaid, a profil kialakítása szakmai, olvashatóság, kommunikációs és a keresési lehetőségek szempontjából tökéletes legyen. Le tudd tenni a személyes márkád alapjait. 

Jelentkezz Március 16-ig, és tiéd egy 1 órás ingyenes személyes konzultáció!

Ára: 12950FT   csak 9950Ft.

Workshop időpontja: 2022.03.21 17:30

Jelentkezz most.

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Nem vagy benne biztos, hogy ez a workshop neked szól?

Kérdésed van? Hagyj üzenetet!

Új mező

1 + 2 =

Ha most úgy döntesz, hogy nem veszel részt a kurzuson, javaslok 3 dolgot, amire feltétlenül figyelj a profil kialakításánál.

  • A profil fotó legyen válltól felfele, mosolyogj és nézz a kamerába, elég, ha megkéred egy fotózásban tehetséges barátodat vagy rokonodat.
  • A fejléc kitöltésekor figyel arra, hogy a szöveg egyértelmű legyen. Derüljön ki belőle, hogy mivel foglalkozol, milyen esetekben tudsz segíteni ügyfeleidnek.
  • Ha munkát keresel, írd be a fejlécbe azokat a munkaköröket, amikben dolgoztál vagy dolgozni szeretnél, illetve a releváns tapasztalatokat.
  • Bármit írsz magadról, mindig gondolj arra, hogy esetleg egy leendő üzleti partnered, vagy munkáltatód is olvassa.